Anasayfa İletişim Üye Ol

Yırtık Don Hİkayeleri

YIRTIK DON HİKAYELERİ
                                               “ Sivil Sex oyunları ”

Paşamız; Klasik 1950 Amerikan yanaşık düzeniyle büyümüş, 1930 model tarihi İngiliz toplarıyla hasbihal, tedavülden kalkan Alman bataryalarıyla, teyyare saldırısıyla “yere yat” emriyle emir telakkili, uzun bir cümle kurma temayülünden bi-haberdir.”için” yerine “içün” ü kullanır, simokinli tangolu balolarda kamunun sunduğu içkileri gönençler.
        Tevhid-i tedrisat kanununa muhalif, dünyanın en çok generaline sahip olup, Doğuya gönüllü paşa gönderemeyen ama tamamı iç denizlerde yan gelip yatma refleksli, Doğuda başarılı olanı da “Pamukoğlu” gibi Org. sırası bozulamasın diye anında emekli eden, çağdaş? bir kurumun rütbelisidir.
         Postamız; Dünya gerçekleriyle yüzleşen, komplekssiz, Sağduyulu, her sorunun her yerde sorulmaması gerektiği gerçeğini adalet duygusuyla yenemeyen, “Yırtık dondan çıkar gibi” soru sorabilen bir “Er” dir.

Er:  - Komutanım: Anneler 2 günlük yollardan evlatlarının yemin törenlerine katılmaya gelmişler ne yapayım:
     Org:  -Oğlum, anne; 40 yaşının altında ise, başörtüsü çene altından bağlanmış, şifon bluz renk uyumu ile tezat arz etmiyorsa, pastel renk kombinasyonuyla boğazda flar ve tamamlayıcı aksesuar varsa İçeri al. Anne; 40 yaşının üzerindeyse sıkma baş yoksa, bak burası çok önemli “iğne ile tutturmamışsa” geçen senenin out olan vatka, çizgili dekoltesiz kumaşlarıyla demode değil ise, iç çamaşırlarında oranj puanlar ara, pembe puanlı iç çamaşırını kesinlikle kabul etmiyoruz, taviz yok.
     Er:  -Komutanım: oralara kadar girmişken şu kıl meselelerini de açığa kavuştursak.
     Org:  -Erkeklerde tıraş istiyoruz, etek altına henüz inemedik, sismik 1’imiz hala araştırıyor. Sakalı, top sakal haricinde kabul etmiyoruz, Kanuna uymayanlar tel örgü arkasından gurur ve gözyaşıyla evlatlarını izleyebilirler. O kadarda vicdansız değiliz canım…
     Er: - Komutanım; Ama, gata-orduevi-garnizon-gazino ve lojmana sakallı Noel baba ve çıplak dansözleri alıyoruz, hatta masanızda mezdeke oynattık..
     Org: -Bana kafayı oynattırma evladım, saltanatımıza ay! Cumhuriyete dinamit koydurmam
     Er: -Komutanım: yerli üretimimiz olmadan kırk kat yeşil boyalı eski Amerikan hibeli hurdalarla, resmi törenlerde, hava attığını zanneden tek biz kaldık, bir ikide Afrika’da kabile kaldı. Beğenmediğiniz İran kendi uçağını-uydusunu-arabasını-füzesini-ilacını yaparken var mı yeni vizyon ve atılımlar.
      Org. -Tabi var evladım; Türkiye laiktir laik kalacak.
       Er: -Harikasın komutanım gözlerim yaşardı…
       Er: -Komutanım; kendi döşediğimiz mayınları çıkaramıyoruz ne yapalım:
       Org: -Oğlum! Kendi uçağımızı düşüreceksin, onu da mı ben düşüneyim.
       Er:  -Ha anladım, Kıbrıs çıkarmasında kendi gemimizi batırdığımız gibi,
       Org:  -Yok lan o hataydı valla…
       Er: -Komutanım,  Yenisi 3 milyon dolar olan tankın, modernizasyonuna tanesine 5 milyon dolara İsraile verdik, Ayrıca  3 tank  mühendisimiz mossad tarafından öldürüldü, ne emir buyurursunuz.
       Org:  -Oğlum: Halk ayaklanmıyorsa, camiyi bombalayıp sen ayaklandıracaksın, büyüklük sende kalsın.
       Er:  -Komutanım bu söz buraya oturmadı gibi,
       Org:  -O zaman Yaz kızım; irtica ile mücadelemiz bin yıl sürecektir.
       Er:  -Şimdi oldu komutanım…
        Er:  - Komutanım: sınırdaki karakollarımız kümesten bozma ve zayiat verdiriyor Toki ye bıraksak ta modern kaleler yapsa.
       Org:  -Evladım inan bende de yok, Sayıştayın bile denetimi olmadan yıllık 16 milyar doları harcayacak yer bulamıyoruz daha dün 7 tane golf sahası ve deniz kenarında da 5 yıldızlı ordu evlerinden Çin Seddi yaptık, sende gel tatile, canını sıkma böyle şeylerle, bak su harika”
     Er:    -Komutanım atama dairesi başkanlığı, Doğuya vasıfsız, muhafazakar, fakir, torpilsizleri gönderiyor, valla bir gün anlaşılacak diye ödüm patlıyor.
     Org:  -Evladım 30 yıldır anlaşılmadı şimdi mi anlaşılacak, zaten Pkk tasfiye ediliyor artık bu hilelere gerek kalmayacak, böyle sorulara devam edersen, bak seni de akreditasyondan çıkarırım…
      Er: -Komutanım: Emniyet teşkilatı son yıllarda FBI yı kıskandıracak şekilde, çete-mafya-cunta-canlı bomba-kapkaçı çökertip, suça karışmış rütbelilerini bile kurumdan attı, biz neden hala çürük elmalarımızı temizlemiyoruz.
     Org:  -Oğlum bizde karakolları basılan ihmalli komutanlara plaket, kendi gemimizi vuran komutana da kuvvet komutanlığı hediye ediyoruz, mesela kafamıza çuval geçiriyorlar, tatbikatta fırkateynimizin kumanda bölümünü vuruyorlar, çekiç güce ses çıkarıyor muyuz? hayır, Bizim asıl görevimiz iç tehditle mücadele etmek, iç tehdit yoksa, mecburen suni iç tehdit çıkarmak, yoksa biteriz animallah…
      Er:  -Komutanım: Hiçbir şey yapamıyorsak en basidi kantinlerimizden Coca cola ve Pepsi satışını kaldırsak bu bile onlara dik duruşumuzu göstermez mi?.
      Org:  -Sen ne yapıyorsun evladım, buna hiç kimsenin gücü yetmez, hemen emekli ederler adamı, üstelik Amerikan malı kolayı kaldırırsan milli sermaye yerli kolayı almak zorundayız, bu ilkelerimize ters, örnek mi?: Erdemiri Ulusalcılık halisinasyonuyla aldık, Oyakla beraber Ermenilere tazminat ödeyen AXA ya sattık, senin bu işlere aklın ermez getir bir çay hüpletelim..
       Er: - Emredersiniz komutanım…

Aydın Tezcan
1.2.2010 11:46:21
Facebook Paylaş

lavaracı yazarlar

Son 5 yorum
2 yorum yapıldı
#2   #Silindi# 12.2.2010 22:24:57
 modern bir taslama bence ve muthis bir zeka urunu. hem guldum hem de dille oynamanizdaki ustaliga hayran kaldim. kutluyorum sizi.
#1   Adil Keskin 2.2.2010 15:22:12
 "Peygamber ocağı" olan askeriyeyi ne hallere düşürdüler. Milletten aldıkları vergilerle alınan silahları, milletine doğrultan ikinci bir ordu varmıdır. Allahım ıslah eylesin. Cuntacılara ve milletin değerlerine düşman olanlara fırsat vermesin.

köşe yazıları

Bir Kumpanyanın Hikayesi
Berder- devamı 2
Hüseyin Zengin
KİTAP FUARINA BOMBA DÜ...

sayaç

Online Ziyaretçi: 3
Bugünkü Ziyaretçiler:16
Dünkü Ziyaretçiler:525
Sitemizi bugüne kadar
1352340 Ziyaretçi 1352340 Ziyaretçi 1352340 Ziyaretçi 1352340 Ziyaretçi 1352340 Ziyaretçi 1352340 Ziyaretçi 1352340 Ziyaretçi